Bistro Temperatūra: plaukai vėjyje ir įkvėpimas širdy

Klaipėda mums visada patiko. Ir vis dar patinka, nieko tokio blogo nenutiko. Netgi priešingai – paskutinis apsilankymas tame mieste pažėrė ne tik saują puikių naujų pažinčių, atnaujino jau esamas pažintis su vietos barais ir restoranais, bet ir nuvedė iki puikios vietos pačiame Klaipėdos centre – restorano „Bistro Temperatūra“.

Tas restoranas iš išvaizdos atrodo visiškai toks nieko ypatingo, nei interjeras, nei baldai nedaro jokio įspūdžio mums – visko mačiusiems vilniečiams. Bet suklūstame išgirdę, kai padavėja pradeda pristatinėti tos dienos patiekalus, nes jie skamba ir prabangiai, iš išmoningai, ir nekasdieniškai. Net nesusipratom išsiklausinėsi, ar jie turi ir nuolatinį meniu, nes mums buvo iš karto išdėstytas dienos pasiūlymas.

Pradėti galima nuo paprasčiausio patiekalo tą saulėtą ir šiltą rugsėjo penktadienį – Cezario salotų. Na tikrai šimtą kartų jau esame ir matę, ir ragavę, ir savo rankytėmis salotų padažą maišę. Nustebinti tikrai nelengva. Be to, dar toks vienas niuansas egzistuoja – žinote vadinamuosius „grammar nazi“, tai mes save laikome truputį „food nazi“ ir nepakenčiame, kai restoranai išsidirbinėja iš klasikinių patiekalų. Kol kas manome, kad graikiškos ir Cezario salotos Lietuvos kavinių ir restoranų yra skriaudžiamos labiausiai. Bet mes labai išsiplėtėme, grįžkime prie salotų. O jos pasitaikė tikrai geros. Gal tik pora aspektų – vietoj krutonų pridėta kažkokių tešlos paplotėlių nuolaužų, bet tarkim, kad ok, čia šefas savo kūrybiškumą demonstruoja.  Ir antra – tos visos žolės, visokie burokėlių lapai ir mažieji špinatai – kaip ir ok, bet Cezario salotos ne veltui yra laikomos paprastumo viršūne – kai iš labai riboto produktų skaičiaus vien tik puikaus padažo dėka padaromas puikiausias patiekalas. Vis dėlto, mes linkę labai nepykti, nes juk Klaipėda – vėjas sukasi plaukuose ir saulė šviečia į veidą. Ir padažas buvo geras, o vištiena sultinga.

Gražuolės Cezario salotos (5,40 EUR)

Toliau ragavome patiekalų, kurių paprastai nesutiksi dienos pietų pasiūlymuose ir juos labiau pasiliktum ilgai vakarienei, tačiau kad jau yra proga, kodėl gi ne.

Užputojus lašiša (apie 6 EUR)

Čia gal ir nelengva kažką suprasti, tad truputį jus įvesim į kontekstą – tai yra žemoje temperatūroje (nuo to ir restorano pavadinimas) kepta lašiša, kurios nesimato, nes ji pasislėpusi po morkų putom. Šalia matote irgi žemoje temperatūroje garintus brokolius ir žiedinius kopūstus. Galim pasakyti tik tiek, kad maistas, gamintas žemoje temperatūroje, išlaiko savo gerąsias savybes ir yra nepraradęs natūralaus skonio. O skonis yra labai diskutuotinas dalykas – vieniems natūralūs brokoliai patinka, kitiems – ne.

Dar į stalą buvo patiektas irgi žemoje temperatūroje troškintas jaučio liežuvis su portobelo grybais ir kažkokia piure, bet gaila, kad ne mes valgėme patiekalą, gavome tik paragauti. Tai labai daug pasakyti negalime, bet vaizdas ir kvapai buvo labai geri.

Jaučio liežuvis (apie 6 EUR)

Taip pat kasdien jie turi desertus – tą kartą stalo draugai kirto morkų pyragą ir pasakojo, kad skanu.

Kalbant apie kainas – žinoma, nebe 12 litų, kaip senais gerais laikais. Ir ne už tokį maistą. Bet nepasakytume, kad pasakiškai brangu. Netgi atvirkščiai – tai labai gera kaina už tokį kokybišką ir išmoningą maistą. Pagrindiniai patiekalai kainavo 5-6 EUR.

Na, o mes toliau mėgavomės savo trumpu apsilankymu pajūryje ir jautėmės įkvėpti tiek jūros, tiek vėjo, tiek šio puikaus maisto.

Vasarą išlydėjusi,
Degustatorių komanda

MENIU: dienos pietūs ir vakarienė, kasdien vis keičiasi, tikrai šviežia
KOKYBĖ: labai gera
APTARNAVIMAS: labai informatyvus, neįkyrus, paslaugus. Kaip ir priklauso gerą maistą gaminančiai vietai
KAINA: pietus iš keleto patiekalų ir deserto suvalgysite už maždaug 10 EUR
ALKOHOLIS: turi viso pagrindinio
VIETA: Mažvydo al. 9, Klaipėda
INTERNETE: Bistro Temperatūra
SUBALANSUOTA: siekiantiems valgyti šviežią ir skanų maistą

2 Comments

• Valgom ir kaupiamės naujiems įrašams… :) Jei rimtai, netyčia visi „atostogų“ pasiemėm nuo rašymo! Bet jau įsirašėm į Naujų Metų pažadus – kitais metai pradėti vėl.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

6 − = 1

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>